martes, 22 de mayo de 2012

Starway to heaven



Bate, o vento bate traéndome o teu sorriso magoado. Quen puidera collelo entre as maos para encaixalo, erguelo e voar até o outeiro dos paraísos bíblicos. E que ti quixeras que as miñas mans foran as que che ergueran. E ver nos teus ollos o mencer máis fermoso, e chegar a ver  neles a vida que eu descoñezo, e a realidade da que renego. Quen puidera. Mais  son outra páxina dun diario perdido. Unha fuga nos teus soños deitada nun leito viúvo, son o camiño perdido onde pastan as túas noites. Non son máis que o recordo que xa esqueceches. Gaivotas que van morrer mar adentro.

3 comentarios:

  1. alluda porfabor mi amigo kiere tener relasiones con sus animales de cuadra y no kiere sufrir infecsiones en la berga weona ni enbarasos. el me a pedido ke les pregunte a ustedes. a mi no me interesa darle batuta a las ovejas nomas le interesa a el. yo nomas pregunto ok?

    p.D: alluda porfabor mi amigo me a pedido este fabor y yo tengo ke cumplir publiken mi pregunta por favoorr

    ResponderEliminar
  2. Moito vicio lles tes aos foros, pero que ben te quedas cas cousas xD

    ResponderEliminar
  3. güey, me voy a suscribir a tu blog nomás pinche compadre¡¡

    ResponderEliminar